Artikkelit

Hip hei ja huh huh, siinä tämän hetkiset fiilikset noin kuusi tuntia vuoden 2015 Kuntamarkkinoiden päättymisen jälkeen.

Väkeä oli todella paljon. Tänä vuonna jo avaus päivänä oli messuvieraita lähemmäs viisi tuhatta ja kokonais kävijämääräkin kohosi kahden päivän aikana ennätykselliseen 7500 kävijään. Väen paljouden lisäksi oli miellyttävää havaita, että messuvieraita vaikutti riittävän jokaiselle osastolle ja sitä kautta tunnelma oli erinomaisen mukava ja rento.

Tämän vuoden viestimme Kuntamarkkinoilla keskittyi kuntien verkkoviestintään. Herättelimme tietoiskuissamme ajatuksia verkkoviestinnästä – missä kuntien tulee näkyä ja miten. Iloksemme molempien päivien tietoiskut olivat huippusuosittuja ja saimme synnytettyä kehitysideoita kuulijoille. Näiden kehitysideoiden jalostaminen jatkui jo välittömästi osastollamme, jossa käytiin useita loistavia keskusteluja messuvieraiden sekä asiantunjoidemme kanssa.

Markkinointi mielessä Kuntamarkkinat täyttivät odotukset. Tottakai aina voi parantaa mutta olen tyytyväinen. Myynnin näkökulmasta katsottuna tapahtuma oli erittäin lupaava. Useita hyviä mahdollisuuksia sekä keskusteluyhteyksiä avattiin, se jos mikä on mahtavaa. Kokonaisuutena mielestäni tapahtuma oli onnistut!

Olimme mukana Kuntamarkkinoilla nyt kolmatta kertaa viimeiseen viiteen vuoteen ja uskon, että meidät löytää ensi vuonnakin Kuntamarkkinoilta! Nyt lepäämään ja katse kohti ensi viikkoa ja Alihankinta-messuja!


Manager, Sales and Marketing 040 183 7447